Tanda Zap og Clear+

Tanda Zap og Clear+ er to effektive apparater, som du kan anvende hjemme til hjælp til reduktion af bumser og til afhjælpning af akne.

Apparaterne er anerkendt worldwide for det blå lys, der effektivt bekæmper urenhederne. Apparaterne understøtter behovet for at behandle problemet lige præcis, når det passer ind i programmet. De er effektive og brugervenlige og støtter op omkring deres yndlings pleje produkter. TANDA er klinisk bevist og et FDA godkendt ”Home Beauty Devices” til behandling af mild til moderat akne. Alle uanset køn og hudtone kan anvende apparaterne.

TANDA CLEAR+

Professionel home apparat med en effektfuld lysterapi med 24 lysdioder. Er effektivt bakteriedræbende med blåt LED lys. Vibration og varme optimerer behandlingen og du oplever ingen tørhed eller irritation. Dette apparat har en større behandlingsflade til komplet behandling og gør den også ideel til behandling af ryg og decollete.
ANVENDELSE
Afrens og tør det område som der skal behandles. Tænd din Tanda Clear+ på power knappen og placer den på det område, du ønsker at behandle. Bemærk, at apparatet har en kontaktsensorer, så den aktiveres først, når den registrerer kontakt med huden. Et kort bip hvert 30. sek. indikerer, at behandlingen fortsat er i gang. Efter 3 minutter slukkes det automatisk. Der anbefales 3 minutters behandling – 2 gange dagligt. Fortsæt til det ønskede resultat er opnået.

FORVENTNINGER
Første 24-48 timer:
Den milde varme, der føles under behandlingen, oplever de fleste som beroligende. Mange brugere opnår en reduktion af urenhedernes størrelse og rødme.
Efter 1 uge:
De fleste brugere vil se en reduktion af urenhederne. Flertallet opnår også en reduktion af rødme og fedtstof, samt hudens generelle velbefindende genfindes. Ved regelmæssig brug af apparatet reduceres mængden af bakterier, så fremtidige udbrud undgås.

Om TANDA Clear+

Apparatet kombinerer en kraftfuldt bakteriedræbende blåt lys med vibration og mild varme. Sammen giver teknologien et uovertruffen klinisk bevist resultat, og hurtigere end nogensinde genskabes en tilpas, ren og smuk hud. Tanda Clear+ er udviklet efter de højeste standarter indenfor kvalitet, funktionalitet og design.
Udskiftning af behandlingshovedet: Det indeholder 6000 stk. – 3 minutters behandling. Derefter vil behandlingshovedet ikke mere udsende lys. VIGTIGT: Læs brugervejledning godt igennem før du tager det i brug.

TANDA Zap

Apparatet består af et kraftfuldt blåt LED lys som nedbryder de bakterier, der forårsager akne udbrud, mens let vibration og varme åbner porerne, så den dybdegående behandling effektiviseres. Der er ingen smerte, tørhed eller irritation i forbindelse med behandlingen og bedst af alt: ingen bumser! En smart taskestørrelse, som er nem at have med på farten. Apparatet, som er med 7 lysdioder er skabt til præcis spot behandling.
ANVENDELSE
Afrens og tør det område, der skal behandles. Tænd din Tanda Zap på power knappen og placer den på det område, du ønsker at behandle. Efter 2 minutter slukkes apparatet automatisk. Anvendelse: 2 minutters behandling – 3 gange dagligt. Fortsæt til det ønskede resultat er opnået.

Om TANDA Zap

Apparatet kan anvendes til 1.000 behandlinger. Når der er færre end 50 behandlinger tilbage i Tanda Zap, lyser den orange tænd/sluk-knap konstant rødt efter hver behandling for at minde dig om, at du skal anskaffe et nyt apparat.
Tanda Zap spotbehandling er klinisk dokumenteret. Apparatet behandler let til moderat akne og ikke svære tilfælde af nodulær og cystisk acne. VIGTIGT: Læs brugervejledning godt igemmen før du tager det i brug.

Kontraindikationer

– Gravid eller ammer
– Lysoverfølsom /lysreaktiv
– Stråle eller kemobehandling
– Solbrændt, eksem, herpes, psoriasis eller udslæt
– Sår, mørke pletter og skønhedspletter

Teknologien

Unikt for Tanda er kombinationen af den 3 dobbelte effekt: 1. LED blåt lys (414 nm): Propionibacterium akne (den velkendte akne bakterie der lever i hudens porer) frigiver porphyriner, som er et naturligt stof vi alle har i kroppen. Det blå lys absorberes let af porphyrinerne. De producerer frie radikaler, der eliminerer bakterierne, så akne udbrud minimeres. 2. En mild varme fremmer helingsprocessen og sikrer en dybdegående behandling. 3. En let vibration stimulerer blodcirkulationen og celleaktiviteten.

Webshop

Du kan købe TANDA apparater på klinikken eller via vores webshop her