Akupunktur

Behandlingerne udføres af Susanne Hendriksen, som i 2007 blev uddannet som lægeeksamineret akupunktør, fysiurgisk massør / sportsmassør. Der tages udgangspunkt i det hele menneske, da krop og psyke hænger sammen. Der arbejdes på at afbalancere, skabe cirkulation og energi og naturligvis også på at give dig en helt fantastisk oplevelse.

Er medlem af Danske Akupunktør og ligeledes medlem af Sygeforsikringen Danmark til Akupunktur og registreret i RAB.

Om Akupunktur

Akupunkturen bygger på denne teori, at sygdomme og lidelser opstår på grund af ubalancer i kroppen. Disse kan afhjælpes ved at trykke eller bruge nåle i særlige punkter. Derved sættes kroppen i gang med at helbrede sig selv. Akupunktur betyder behandling med nåle og disse er tynde, sterile engangsnål indføres i akupunkturpunkter på kroppen. Punkterne har via energibanerne forbindelse til hele kroppen og dens funktion.

Akupunkturen er blevet anvendt igennem mere end 5000 år og WHO anbefaler akupunktur til alle former for lidelser. Det kan være migræne, muskelspændinger, allergier, infertilitet kvinder, opkast,  kvalme, gigt- sygdomme i led og muskler. Bivirkninger ved stråle og eller kemobehandling, blodtryk, hudsygdomme, knæsmerter, golf- og tennisalbue, øresusen og mave- og tarmsygdomme.

Første behandling, 50 min., PRIS: kr. 550 ,-

Efterfølgende behandlinger, 40 min, PRIS: kr. 400,-

Øre-akupunktur

Hele menneskets nervesystem har forbindelses til øret og er derfor behandlingsmæssigt tilgængelig der. Øre-akupunktur bruges til behandling af smerter, funktionelle forstyrrelser og afhængighed. Øre-akupunktur kan bruges særskilt som behandling eller sammen med krops-akupunktur eller massage.

Øre-akupunktur er også effektiv ved rygestop og vægttab. Ved akupunktur gives tilskud fra Sygeforsikring Danmark. Der kan også gøres brug af din Sundhedsforsikring da Susanne er RAB registreret og godkendt af Sundhedsstyrelsen.

Første behandling, 50 min., PRIS kr. 550,-

Efterfølgende behandlinger, 40 min, PRIS: kr. 400,-

15 mini forbindelse med krops-akupunktur/massage, PRIS: 195 ,-

Shen Face / Japansk Lifting

Er en kosmetisk akupunktur som er en effektiv behandling til genskabelse af naturlighed skønhed. Et ønsker om skønhed med bevarelse af det naturlige og personlige præg. Her arbejdes med ældgammel viden med moderne teknikker. Denne kombination er helt unik og behandlingen giver ansigtet en helt speciel glød og ynde. Den helt personlige smukke karakter fremhæves i hvert ansigt når rynkerne mindskes og ansigtet løftes, og den naturlige skønhed vender tilbage.

Fordele med kosmetisk akupunktur er at skabe en naturlig, sund og levende hud. Stramme op på slappe ansigtsmuskler, mindske arvæv, rynker og furer. Øge ansigtets og øjnenes udstråling. Løfte øjenlåg og lette hævelser og poser under øjnene. Behandlingen afsluttes med Japansk Liftning, hvor der arbejdes på zonepunkter i ansigtet, som virker afslappende på hele kroppen.

Kosmetisk akupunktur og Japansk Lifting, 55 min., PRIS: kr. 600,-

Kosmetisk akupunktur eller Japansk Lifting, 30 min., PRIS: kr. 400,-