Special ansigtsbehandlinger

I vores special ansigtsbehandlinger anvendes dybdevirkende behandlingsprodukter, som er specielt udviklet til den enkelte behandling. Alle behandlinger indledes med en hudanalyse, hvor du får information om din hudtype og din huds tilstand. Samtidig med vil du få råd og vejledning til den optimale pleje af din hud. Alle behandlinger er også med pleje af halsen. Det kan anbefales at tilkøbe en Beauty Angel Lysbehandling, da denne vil optimere effekten af din behandling. Efter endt behandling tilbydes du at få lagt en foundation på.

Ansigtsbehandling special

Bioeffect®, Eyglo Advanced EGF Facial Treatment

En anti-age behandling med EGF proteinet, som giver en synlig og mærkbar effekt. Eyglo betyder ”evig glød”. Med specialprodukter, som stimulerer celledannelsen. Med afrens, peeling med vulkansk aske, massage af ansigt, nakke og skuldre. Behandlingen afsluttes med special EGF serum og udglattende specialmaske.

PRIS: kr. 975,-

SkinCeuticals Treatment, Expert

En ultimativ ansigtsbehandling tilpasset den enkeltes huds tilstand. Med specialprodukter for korrigering, pleje og beskyttelse, bl.a. Micro-Polish peeling og Vitamin C Firming Mask. Med en let dybderens og en dejlig massage af ansigt, skuldre og nakke. I behandlingen anvendes kraftfulde sera med kraftfulde antioxidanter. Anvendelse af varme håndklæder gør behandlingen super lækker.

PRIS: kr. 895,-

Reboot Your Skin, Rebiome

En overlegen, aktiv ansigtsbehandling af ansigts- og dekoleté for rebalancering af huden. Behandlingen indledes med en grundig afrens efterfulgt af en enzyme-peeling, som genaktivere hudbarrierefunktionen og giver en øjeblikkelig hudfornyelse. Der afsluttes med en Probiotika maske med 8 milliarder aktive bakterier, som skal blive på huden.

Det er unikt at tilføje bakterier til hudens mikrobiom for at hjælpe med at afbalancere hudfloraen og dermed hudbarrieren for en sund hudbalance og optimal hudvelfærd. Behandlingen er til alle hudtyper og særlig velegnet tør, følsom hud, rødme, bumser, akne og tidlige tegn på aldring.

Til tider er hudens naturlige bakterieniveauer for lave, så skadelige bakterier kan trænge ind i huden og skabe ravage i huden. Rebiome ReBalance gør nøjagtigt, hvad det lover: Den indeholder en høj koncentration af levende probiotika, som effektivt styrker hudens mikrobiom med gavnlige bakterier og har en gavnlig effekt på hudens pH- og fugtighedsniveau. Samtidig holder den dårlige bakterier væk fra huden. Efterlader huden velhydreret og opstrammet. Masken indeholder også fugtforstærkende Hyaluronsyrer. Resultatet er en sundere og mere afbalanceret hud.

Hjemme fortsætter man i 3 uger med at anvende Probiotika masken.

PRIS: kr. 2495,-  (Én Reboot Your Skin ansigtsbehandling inkl. ReBalance Home Kit)

Gavekort

Glæd den du holder af med et sødt gavekort til en behandling. Kan købes på klinikken eller via vores webshop HER.